Dinsdag 7 april - Reisverslag uit Kresna, Bulgarije van Mirjam Stolze - WaarBenJij.nu Dinsdag 7 april - Reisverslag uit Kresna, Bulgarije van Mirjam Stolze - WaarBenJij.nu

Dinsdag 7 april

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

07 April 2009 | Bulgarije, Kresna

De resultaten moeten vandaag bekend worden, dus hebben we nog een dagje vrij. Vandaag zijn we naar het Nationaal Park in Pirin Mountains geweest. Daar hebben we een vrij steile berg beklommen en via het pad weer naar beneden gewandeld. En onderweg natuurlijk van het landschap genoten en naar vogels gezocht. ’s Middags hebben we Bansko bezocht. Een erg toeristisch plaatsje, vooral voor skiërs. We hebben op een terrasje in de zon gezeten. Het weer in Bulgarije is heel goed, ongeveer 20 graden. De lente is al volop bezig. Irina belde met de resultaten: alle geteste geiten zijn negatief voor CAE! We zijn naar Vlahi gereden voor de laatste selectie. Want we hebben meer geiten laten testen dan we mee kunnen nemen.