Weer terug - Reisverslag uit Erfurt, Duitsland van Mirjam Stolze - WaarBenJij.nu Weer terug - Reisverslag uit Erfurt, Duitsland van Mirjam Stolze - WaarBenJij.nu

Weer terug

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

10 April 2009 | Duitsland, Erfurt

Om ongeveer half 6 waren we bij Gotha waar we collega Rudi Toll hebben ontmoet. Die wees ons de weg naar de boerderij waar de geiten 6 weken in quarantaine zullen blijven. Daar hebben we de geiten uitgeladen en terug naar de Zoopark gereden. Heb de auto leeggeruimd, een douche genomen en naar bed gegaan.

• 11 April 2009 - 14:37

Oma En Opa Hougee:

Hallo Mirjam:Je maakt een hele wereldreis,en daar is veel te zien, We horen wel van je belevenissen als je weer thuis bent, Groetjes en een kusje van Oma en Opa
    Hougee.

• 15 April 2009 - 20:17

Gurdie:

Mijn mailbox stroomde ineens over van je mailtjes (10 of zo direct achter elkaar). En dan vond ik vandaag ook nog een onleesbaar kaartje op de deurmat, dus toch maar eens gekeken wat je allemaal aan het uitspoken bent. Maar een hele reis dus. Je hebt op Google ook zo'n gadget met landen die je bezocht hebt enzo, denk dat je meeste landen van Europa al gehad hebt nu.
    Veel plezier verder!!