Week 8 - Reisverslag uit Erfurt, Duitsland van Mirjam Stolze - WaarBenJij.nu Week 8 - Reisverslag uit Erfurt, Duitsland van Mirjam Stolze - WaarBenJij.nu

Week 8

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

28 Februari 2009 | Duitsland, Erfurt

Hallo allemaal!

Deze week niet zoveel te vertellen. Heb de hele week in het kantoor doorgebracht. En ben ook bezig geweest met de zoektocht naar een afstudeeropdracht. Helaas wil school niet zo meewerken en hebben ze mijn ideeen afgekeurd! Kan niet zeggen dat ik Leeuwarden mis... Ik blijf hier nog even, haha!
Gisteravond is mijn huisgenoot terug gegaan naar Münster. Gisteren was haar laatste stagedag. En nu ben ik helemaal alleen in de Gästewohnung! Dat is wel even wennen. Ik blijf dit weekend niet thuis, vandaag even de stad in en morgen misschien nog een paar dierentuinen in de omgeving bezoeken. Helaas regent het vandaag, hoop dat het morgen beter is.
Over het weer gesproken, de sneeuw is nu helemaal weg. En het ziet ernaar uit dat het niet weer gaat sneeuwen. Heb zelfs al de eerste sneeuwklokjes gezien! Hopelijk begint de lente snel...
Laten jullie ook een berichtje achter? Vind ik altijd leuk om te lezen, ik hoor niet zoveel uit Nederland.
Tot volgende week!

Groetjes Mirjam

  • 28 Februari 2009 - 11:32

    A.Hougee:

    Hallo Mirjam:
    Je twee laatste brieven ontvangen en de vorjge terug geschreven mmaar wegens eenhapering aan de pc kreeg ik debroef weer terug,Hopelijk gaat deze wel goed.Groetjes Oma en Opa Hougee,ps,nog gefeliciteerd met Pa daaaag

  • 01 Maart 2009 - 09:56

    Bastiaan En Evelien:

    Hoi Mirjam,

    Leuk om steeds te lezen hoe het met je gaat en wat je allemaal doet.
    Hier gaat alles prima. We zijn gisteren naar de verjaardag geweest van Pa.
    We vinden het erg leuk dat je getuige wilt zijn voor Bastiaan!
    Veel succes deze week en we kijken uit naar je volgende verslag.
    Groetjes,
    Bastiaan en Evelien

  • 01 Maart 2009 - 12:48

    Margot!:

    Hey Mirzjem :)

    Jammer dat scholen dingen afkeuren :( moet je iets heel anders verzinnen of je oorspronkelijke idee aanpassen? Van hieruit niet veel te melden heur ;) Heb je trouwens een datum dat het uit zou komen om een keertje langs te komen?

  • 02 Maart 2009 - 10:50

    Jelka:

    Hey Mirjam,
    balen van je afstudeeropdrachten. Ik zal mijn ogen en oren openhouden op de gangen van school en je op de hoogte houden als er nog leuke opdrachten vrijkomen. Hoop voor je dat het snel warmer wordt!!
    Liefs

  • 05 Maart 2009 - 14:44

    Hilco:

    Hoi Mirjam,

    Even een berichtje uit de Fûgelhelling. Alles goed hier en rustig met de vogels. Wel twee leuke vogels, een slechtvalk en een rode wouw. Dus de zeearend zal binnenkort ook nog wel komen.
    Wel sneu dat je nu alleen woont, maar dat heeft soms ook z'n voordelen.
    Twee schoolgenoten van jou lopen momenteel stage bij ons, een tweede en een vierde jaars. Die zal je nog wel ontmoeten, want ze blijven nog wel even.

    De groeten van allemaal,

    Hilco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Erfurt

Erfurt

Recente Reisverslagen:

19 April 2009

back in Dutchland...

10 April 2009

Weer terug

09 April 2009

Oostenrijk!

08 April 2009

Hongarije nog een keer

08 April 2009

Roemenië nog een keer
Mirjam

Actief sinds 04 Mei 2008
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 26356

Voorgaande reizen:

05 Mei 2010 - 15 December 2010

Tenerife

12 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

Ik zie ze vliegen

05 Januari 2009 - 20 April 2009

Erfurt

Landen bezocht: