weer terug in NL - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Mirjam Stolze - WaarBenJij.nu weer terug in NL - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Mirjam Stolze - WaarBenJij.nu

weer terug in NL

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

25 Augustus 2009 | Nederland, Schiedam

Hallo allemaal,

Ben weer terug in Nederland. Heb helaas geen berichten meer kunnen plaatsen in de afgelopen weken. Maar nu heb ik wel de mogelijkheid om te vertellen dat ik het enorm naar mijn zin heb gehad. De observaties gingen goed en we hadden genoeg tijd om data te verzamelen (door de goede voorbereiding natuurlijk ;-) ). Maar het was ook eigenlijk te kort. Net toen we iedereen een beetje leerden kennen, waren de zes weken alweer om. Hopelijk heb ik snel weer een excuus om terug te gaan.
Oja, ik heb ook nog wat foto's kunnen plaatsen.

Groetjes Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiedam

Mirjam

Actief sinds 04 Mei 2008
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 26358

Voorgaande reizen:

05 Mei 2010 - 15 December 2010

Tenerife

12 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

Ik zie ze vliegen

05 Januari 2009 - 20 April 2009

Erfurt

Landen bezocht: