1e week in Walsrode - Reisverslag uit Walsrode, Duitsland van Mirjam Stolze - WaarBenJij.nu 1e week in Walsrode - Reisverslag uit Walsrode, Duitsland van Mirjam Stolze - WaarBenJij.nu

1e week in Walsrode

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

20 Juli 2009 | Duitsland, Walsrode

Hallo allemaal!

Sinds vorige week zit ik in Walsrode!! Ik ben bezig met het verzamelen van data voor mijn afstudeeronderzoek. Ik doe (samen met een medestudent) een onderzoek naar de invloed van dierentuin bezoekers op het gedrag van vogels. De vogels in de vrije vlucht hal in het vogelpark. Hier wonen hamerkoppen, roze lepelaars, rode ibissen, Abdim's ooievaars, secretarisvogels, trappen (ja, daar zijn verschillende vogelsoorten van en deze hebben geen leuningen of een tapijtje), fluiteenden en nog wat andere soorten. Bezoekers komen ook in dit verblijf en mogen de vogels zelfs meelwormen voeren die de verzorgers hebben klaargezet. Aan ons de taak om de vogels te observeren!
Het vogelpark is heel mooi en er is heel veel te zien. Ook de omgeving is mooi. Het is hier net de veluwe, compleet met heide en bossen.
We huren een kamer van iemand die ook in het park werk, het is net buiten de stad, op een boerderij bij Ebbingen.
Ik weet niet wanneer ik weer de mogelijkheid heb om te internetten, maar ik ga proberen wat foto's te plaatsen de volgende keer.

Groetjes Mirjam

• 20 Juli 2009 - 21:04

Jelka:

Hey Mirjam,
    heel veel plezier en succes met jullie onderzoek!!!
    Groetjes

• 20 Juli 2009 - 21:29

Maartûh:

Ola Mirjam,
    Zit je ineens weer in Duitsland ;). Have fun en succes!

• 21 Juli 2009 - 10:11

Margot:

doen we dan een tweede bezoekpoging :P

• 21 Juli 2009 - 16:11

Elly:

Hallo und Willkomen!
    Fijn dat je kunt internetten! Succes en groetjes van mij

• 22 Juli 2009 - 18:20

Bastiaan En Evelien:

Heel veel succes met je afstudeerproject!
    Veel plezier tijdens je onderzoek.
    Groetjes.

• 23 Juli 2009 - 17:40

Sandra:

Hey Mirjam,
    Succes met het onderzoek!
    Groetjes Sandra